CSI

Så idag var det då dags för tävling igen och vi mötte College of Staten Island (CSI) på hemmaplan. Vi har haft en ganska lång hård träningsperiod nu så jag hoppades att det skulle gå bra men det gick faktiskt över förväntan för min del. Jag simmade fyra olika saker. Jag simmade två lagkapper där jag inte vet vad jag fick för tider men jag tror att det gick bra och hyvsatt snabbt. Sen simmade jag 200 frisim och 500 frisim och jag fick med mig nytt personbästa på båda de sträckorna. Så jag var väldigt nöjd med dagen och dessutom vann vårt team tävlingen.

Efter tävlingen var över så pkte vi och åt middag och efter det kollade vi på en film. Men nu är det dags at sova eftersom det är en väldigt tidig morgon som väntar. I morgon åker vi till Ocean County College (OCC) vilket ligger drygt två timmar bort så därför måste vi åka tidigt tidigt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

GRATTIS! vad bra simmat.



Mamma

2009-12-13 @ 09:27:13
Postat av: Grannen Gill

http://www.tackfilm.se/?id=1260781072600RA89



Hoppas du kan öppna länken !

2009-12-14 @ 10:08:52
Postat av: Birgitta

Jag kunde öppna den och jag kan säga att jag satt på mitt rum på jobbet och kom på mig själv att sitta och skratta högt för mig själv. Den var kul!

2009-12-15 @ 08:29:36
Postat av: Joppran

Haha, ja den var rolig jag skrattade lite för mig själv jag också

2009-12-16 @ 04:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0