Sayonara!

Idag var det då sista dagen på Svensk mark och som vanligt fick man lite panik med packningen. Jag har haft flera veckor på mig att börja packa och jag bestämde att jag inte skulle spara allting till sista stund, men trots detta så slutade det med att jag fick sitta på ena resväskan för att den överhuvud taget skulle gå igen. Jag skulle också försöka väga väskorna på badrumsvågen för säkerhets skull, men till stor fasa upptäckte jag att batteriet var slut. Så kl 21.10 på söndags kvällen fick jag sätta mig i bilen och köra till Statoil för att köpa ett nytt batteri.
Så det slutade med lite panik den här gången också.

Nu ska jag i alla fall försöka få några timmars sömn innan det är dags att bege sig ut till Arlanda.

See you later Sweden!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0