The Beach

Klockan 9 i morse åkte jag iväg med Dave, Rachel och Steph (alla från simteamet) till stranden. Det var en otroligt varm dag så det var skönt att få komma till stranden. Efter en dryg timmes resa så var vi framme vid Point Pleasant. Det var sjukt varmt och det var inte direkt någon vind som kunde svalka en heller. Jag visste att det skulle vara kallt i vattnet men jag var ändå inställd på att ta ett första dopp i Amerikanska vatten. Jag doppade mig faktiskt hela tre gånger men det var otroligt kallt i vattnet fast man behövde svalka av sig emellan åt. Lite senare på dagen så kom också Steve ner till stranden. Vi hade en toppen dag på stranden men det var det nog fler som hade för det var packat med folk där. När vi runt klockan fem skulle bege oss tillbaka till skolan så var det långa bilköer vart man än skulle. En resa som vanligtvis tar drygt en timme tog typ två och en halv timme. Ett riktigt bra avslut på helgen. Dock råkade jag bränna mig lite även fats jag smörjde in mig. Så det sved lite när man skulle duscha.

När jag kom tillbaka till skolan gick jag och Yong och åt och efter det stannade vi och spelade volleyboll med några andra personer. Kul men sandigt för nu är hela vårt badrumsgolv sandigt.

Jag tycker det är jätte skönt med så här varmt väder men nätterna är en riktig pest. ACn är inte igång så det är hur varmt som helst i rummet och det hjälper inte att ha fönstret öppet för det är lika varmt utomhus. Så nu sitter jag här med en kall vattenflaska och försöker svalka mig lite så gott det går. Men jag vet verkligen inte hur det ska gå att sova i det här varma rummet i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0