Sommar

Den här helgen känns väldigt välbehövlig för jag har haft en väldigt intensiv vecka. Nu har jag dock inte mycket plugg alls inom den närmsta framtiden och jag kan ta det ganska lugnt innan alla slutproven sätter igång. Jag kommer att ha fyra stora slutprov ett den 8maj, ett den 9 maj, ett den 11 maj och ett den 12 maj. Med andra ord så kommer det bli en hel del pluggande de sista dagarna innan jag åker hem.

Igår (fredag) så vart det jätte varmt men tråkigt nog hade man tre klasser så största delen av dagen spenderade jag inomhus. Idag har det varit ännu varmare till och med och även fast det har blåst så har det varit varma vindar och man kunde inte direkt svalka sig i skuggan heller. Jag önskar att det fanns en utomhus pool på skolan för i sånt fall skulle jag hänga där hela dagarna. Några personer som bor i samma byggnad som mig hade en liten barn pool som de fyllde upp och hade utanför byggnaden och som de satt i under dagen. Det såg ganska kul ut faktiskt och de hade ett helt projekt med att fylla den också. De tog papperskorgar som de fyllde med vatten och sen sprang de in och ut för att hämta vatten att fylla upp poolen med.

Imorgon så kanske jag ska åka till stranden faktiskt. Jag träffade några från simteamet idag och de kanske ska åka till en strand imorgon som ligger ungefär en timme bort och de undrade om jag ville följa med. Så om det blir bra väder och de bestämmer sig för att åka så blir det stranden imorgon. Det skulle vara riktigt härligt även om det säkert är svinkallt i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0