Snart Påsk

Ja nu har det varit ett tag sedan jag skrev sist men jag har haft fullt upp. Det här har nog varit tuffaste veckan hittills och jag har till största delen pluggat så fort jag har varit ledig. I helgen som var satt jag varje kväll och skrev på mina långa uppsats som ska lämnas in. Jag har i alla fall skrivit klar uppsatsen och den blev till slut 7 sidor lång med bara text. Förrutom den uppsatsen så har jag haft en hel del annat också. Det ska hur som helst bli otroligt skönt att lämna in den uppsatsen imorgon så att jag kan sluta tänka på den.
Det börjar ju närma sig påsk men det är inte lika lyxigt som i Sverige där man får extra ledigt. Jag tror i och för sig att jag är den enda här som inte har någon inställd lektion imorgon. Alla som jag pratar med är ledig imorgon för att deras professor har ställt in lektionen, men inte jag, nej jag har alla mina tre lektioner. Men men, vad gör man.
Igår kväll fick jag ett nytt roligt besked från min tränare. Tack vare mitt beytgssnitt från förra terminen och att jag tog mig till b-final under den sista tävlingen vi hade så fick jag "All Honorable Mention Academic status". Det var jag och en tjej i vårat team som fick det. Det var väldigt kul även om jag inte vet exakt vad det är men det är ju i alla fall nåt bra, så mycket kan jag säga. Hahah.
Nu ska jag skriva klart det sista på min uppsats och sen är det bara en dag kvar innan helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0