Onsdag

Idag fick jag reda på vilken byggnad jag ska bo i nästa år. Det blev Overlook, vilket är byggnaden som jag ville bo i. Jag kommer att dela rum med en person (Yong min nuvarande rumskompis) och sedan finns det ett allrum som vi delar med två andra personer. Det är en fräsch byggnad och det kommer vara aningen bättre mot hur jag bor nu. Det känndes väldigt skönt att vi fick den byggnaden vi ville för jag har varit lite orolig att vi skulle få den sämre byggnaden men så blev inte fallet.

I morgon är det en annan viktig dag. Det är nämligen då jag ska registrera mig för de klsserna som jag ska ha nästa termin. Tyvärr så har det redan gått lite dåligt med den saken. Jag hade kollat upp fyra lektioner som jag ville ta och det var med fyra bra professorer och det var tider som passade mitt schema med sim träningen och allt. Men idag så såg jag att två av klasserna redan är fulla så jag var tvungen att hitta två nya klasser som jag kan ta. Det var inte helt lätt men nu har jag hittat två i alla fall. Jag hoppas bara att de inte hinner bli fulla innan jag ska registrera mig imorgon.

Annars har jag varit ledig idag och jag gick och simmade för första gången sedan vår säsong tog slut. Det kändes väldigt ovant och konstigt och jag blev trött väldigt fort. Lite senare gick jag till gymmet och sen har jag mest pluggat idag. Nu så här sista månaden så går den mesta tiden åt till plugg för det är en hel del som ska göras i alla klasserna. Så just nu ser jag fram emot att terminen ska vara över.

Det är nu 1 månad och 12 dagar kvar tills jag åker hem till Sverige igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0