Hektisk Vecka

Den här veckan har jag väldigt mycket att göra och det ska bli himla skönt när den är över för då har jag det ganska lugnt
ett tag innan alla slutprov börjar.

I måndags den här veckan så var jag faktiskt ledig från lektioner hela dagen så jag passade på att göra några ärenden. Eftersom jag flyger hem den 13 maj så betyder det att jag måste stanna på skolan en extra natt vilket jag var osäker på om jag kunde göra. Därför gick jag till "Residence Life Office" (kontoret som har hand om allt boende) för att hämta en blankett. När jag kom in så var det en elev som jobbade där och enligt mig borde hon byta jobb. Hon kunde inte hjälpa mig med nånting. Först sa hon att jag inte kunde hämta upp blanketten där, även fast jag hade fått ett mail som sa att jag skulle gå dit, men efter ett tag så kom hon på att hon hade blanketter i alla fall. Jag har också hört att det ska finnas ett sommar förråd för internationella studenter här på skolan ochjag tänkte att om nån vet så borde det vara Residence Life. Men när jag frågade henne så såg hon ut som ett stort frågetecken och hon sa att hon inte visste. Jag var riktigt förbannad när jag gick ut därifrån eftersom hon uppenbarligen inte borde ha det där jobbet.
I alla fall så gick jag istället ner till kontoret i min byggnad och frågade där och dom hade bättre svar till mig så nu är i alla fall under kontroll.
På måndagen gick jag också och sökte major. Jag fyllde i ett papper som jag lämnade in och nu hoppas jag bara att jag får den major som jag vill ha (International Business).

Resten av veckan har jag jobbat på min engelska uppsats som jag blev klar med idag. Nu måste jag skriva en annan uppsats och sen ikväll ska jag möta upp några från min matte klass och vi ska plugga inför vårt prov som vi har imorgon.

Nu är det bara tre veckor kvar till skolan är över och tills jag får åka hem. Jag vill börja packa nu egentligen men det kasnke är lite väl tidigt hehe. Jag börjar ju bli lite orolig att jag inte ska få plats med alla mina saker när jag ska åka hem. Hur som helst så måste jag nu börja jobba på min andra uppsats för jag måste hinna lbi klar med den innan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0