Livet på en pinne!!!

Den här helgen blev det tomt igen som vanligt. Varje fredag märker man hur massa folk försvinner och antalet bilar på parkeringen bara minskar. Den här helgen åkte också en av min rumskompis hem.
På lördagen så var jag, min andra rumskompis och en tjej från Mongoliet på en Bulgarisk fest. Det var nämlingen så att tjejens systers rumskompis var från Bulgarien och därav hamnade vi där. Det var typ 20 Bulgarer och vi var typ 4 pers som inte var Bulgarer :D men det var roligt ändå.
I söndags var det lång sovmorgon och sen plugg som gällde, jag hade en uppsats att skriva och sen en massa läsning såklart. 
Efter söndagen så kom ganska otippat måndagen (idag) och jag har haft en lektion och en riktigt jobbig träning.
I dag har jag pratat med två killar (amerikaner) som hade en hel del roliga frågor om Sverige. En av killarna sa att han hade hört att det finns massor av nudiststränder i Sverige, något som jag inte hade hört förrut men det är tydligen nåt som de förknippar Sverige med.

Tjenixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0