Första veckan

I onsdags var den första riktiga skoldagen då alla lektioner började. Jag hade en lektion mellan klockan halv sju och kvart i tio PÅ KVÄLLEN. Fatta en lektion på mer än tre timmar och som slutar kvart i tio, sjukt. Men den här gången fick vi dock sluta lite tidigare men läraren sa att det aldrig skulle hända igen (jag hoppas att han skämtade). Trots att det var första lektionen så fick jag i läxa att läsa sammanlagt typ 60 sidor.

På torsdagen hade jag en lektion på morgonen (development writing) en lektion där man lär sig att skriva bättre uppsatser och så. På den här lektionen fick vi ingen läxa till min stora glädje :D.
På torsdag kväll så hade jag ett kort möte med simlaget det var bland annat lite papper som skulle fyllas i och så berättade coachen lite om hur träningen och upplägget ser ut. En rolig sak som han sa var att dels så ska det förmodligen bli ett läger till Tampa i Florida plus att de försöker ordna ett läger till Kalifornien också.
Vi ska sen ha ett större möte nästa vecka som ska hålla på i typ flera timmar.

Idag fredag hade jag en lektion på eftermiddagen så innan det var jag i gymmet och sprang lite och efter det simmade jag lite i poolen. Lektionen som jag hade var Historia och vi hade en väldigt rolig lärare som dock pratade väldigt väldigt fort så jag fick anstränga mig en del för att hänga med. Efter lektionen drog vi ner till Bradley Center igen där jag för fösta gången klättrade på en klättervägg, det var både roligt och jobbigt.

Nu är jag tillbaka på rummet och ikväll ska vi kolla om det är nån fest på G nånstans annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra men vi får se.

Yours Sincerely
Johnny

Kommentarer
Postat av: Emmy

aaaahhh shit, det känns jättekonstigt att inte ha dig i Sverige, usch. Det låter som om det inte är så farligt än då, eller?

Ha det toppen och bli inte för fet nu ;)

Puss och Kram Emmy

2008-09-10 @ 22:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0