Dagens lilla roliga

En liten rolig sak som hände idag:
Min rumskompis som är korean (men har bott i USA i typ 7 år) har gått med i "asian club"
och idag när han skulle gå på ett av deras "möten" så sa han till mig att jag borde gå med i klubben.
Ja sa att jag inte tror att jag passar in så bra för jag är inte från asien och jag ser inte direkt asiatisk ut.
Då sa han att det var lugnt eftersom det var medlemmar från filippinerna också.
(Bara det att Filippinerna ligger också i asien)

Jag tyckte det var lite roligt :D
(Jag planerar inte att gå med i asien club, tanken på mig i en klubb för asiater känns liksom lite udda)


Kommentarer
Postat av: Berra

Men om du går med i den asiatiska klubben, så kan du sedan bjuda in dom i den svenska klubben, annars blir det ju bara 2 medlemmar, du kan ju säga att ni har skåningar med i klubben så känner dom sig inte utanför

2008-09-17 @ 08:35:33
URL: http://joppran.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Ha ha det var ju roligt. Har du ändrat utseende lite kanske?

2008-09-17 @ 10:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0