31 Augusti

Nu sitter jag här själv på mitt rum och jag ska för första gången sova här, mamma och pappa släppte precis av mig och de åkte tillbaka till hotellet. Lite tråkigt nu när man är själv men jag är i och för sig ganska trött så jag somnar nog ganska fort.
Imorgon på förmiddagen checkar alla amerikaner in på skolan så det ska bli spännande att träffa mina rumskompisar som förmodligen kommer då. Nu är det också bara tre dagar kvar innan skolan drar igång vilket är ganska skönt så att man blir lite sysselsatt :D.

Idag var det en sjukt varm dag (som det typ är varje dag) och jag, mamma och pappa kände för att hitta typ något badställe eller något så att man kunnde svalka sig lite i värmen, men när pappa frågade en receptionist  var man kunde hitta en strand eller ett ställe att bada på så skrattade hon bara och sa -that´s far. Istället fick vi hitta ett lunchställe med uteplats där vi satt och käkade och slappade i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0