Nickname

Idag passade jag på att sova riktigt länge eftersom jag måste börja gå upp early imorgon igen. Efter mycket sömn och lite chillande på rummet gick jag och åt med några kompisar. Efter att vi hade ätit så gick vi på hiking i Ramapo mountains. Det är för tusan värsta träningspasset att ta sig upp dit men när man väl kommer upp så är det en riktigt schyst utsikt. Detta var andra gången som jag är där uppe och självklart glömde jag kameran den här gången också, så jag får helt enkelt pallra mig upp en tredje gång så att jag kan få lite schysta bilder.

På kvällen hade jag träning och jag har nu fått mitt smeknamn av coachen. Tidigare har coachen varnat oss om att alla kommer få ett smeknamn av honom, och jag kunde ganska snabbt gissa ungefär vad mitt smeknamn skulle bli. Och visst hade jag rätt, idag blev det officielt, jag går nu under namnet "Swede" i sim teamet. Men jag är ganska van vid det här laget för jag har blivit kallad Sweden, Swede och Swede boy av andra personer här på skolan.

Efter lite intensivt pluggande nu på kvällen så ska jag snart gå och lägga mig, och jag tror att jag slår på en film på datorn innan jag somnar.

Good night

Kommentarer
Postat av: Mother

Kan du inte lägga upp lite bilder från Ramapo mountains nästa gång när du har kameran med dig. Pappa och jag hittade ju aldirg dit :-)

2008-10-13 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0