19 Augusti

Nu sitter jag här på mitt rum och är riktigt trött och lite sliten eftersom jag precis kom tillbaka från time trials (jag ska förklara vad det är snart)

Den här veckan har det inte hänt nåt speciellt direkt utan det har varit det vanliga det vill säga skola pch träning. I fredags försov jag mig och missade min träning. Jag måste typ ha stängt av mitt alarm i sömnen för jag vaknade aldrig av det. Men det var riktigt skönt att få sova ut i alla fall.

Den här helgen var det väldigt många som åkte hem så det var väldigt tomt och det fanns inte speciellt mycket att göra. På fredagkvällen spelade jag och en kompis (Sam) tv spel och sedan hängde vi med två andra kompisar (Kaity och Eva). Senare på kvällen så blev vi hungriga så då drog vi till McDonalds och köpte lite burgers. Innan vi åkte dit så frågade Eva mig om jag hade ätit på McDonalds nån gång vilket kändes som en rolig fråga.

På lördagen hände det inte så mycket, vi (samma gäng som på fredagen) kollade på film och "chillade".

Idag söndag så åkte jag och Sam på en liten road trip på dagen. Vi åkte runt lite i närheten av skolan och vi såg några riktigt rika och coola neigborhood som låg uppe i bergen. Sen efter det drog vi tillbaka och chillade på rummet ett tag och efter det hade jag då time trials. Time trials är en liten tävling inom sim teamet som man har för att coachen skall kunna ta ut laget till vår första tävling som är nästa helg. Jag simmade 50, 100, 200 och 500 yards frisim och jag vann alla fyra heat. Så med andra ord gick det väldigt bra och jag ser riktigt fram emot vår tävling nästa helg som är i Pennsylvania.

Idag är det för övrigt exakt två månader tills jag åker hem till kära Sverige igen. Nåt jag verkligen längtar efter är svensk mat för jag är väldigt trött på maten här.

Nu ska jag gå och få lite sömn för imorrn väntar måndag och tidig träning igen.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Mamma

GRATTIS!!!! vad duktig du är. Måste kännas jätte härligt.

2008-10-20 @ 11:44:48
Postat av: Sandra

Vad du är bra brosis, grattis! Kan du lägga upp lite bilder :)

Mamma har lite tråkigt här hemma ibland, förra veckan skulle jag ringa & fråga en grej och sen var jag på väg att lägga på men då började hon prata om nått annat. Jag försökte lägga på typ sju gånger, sjunde gången säger hon "jaa, och dollarn har gått upp.." Då förstod jag att det var nått konstigt, så då frågade jag om pappa inte var hemma och mycket riktigt hon var själv hemma & tydligen väldigt sällskapssjuk :)

Puss & kram/Sis

2008-10-20 @ 13:45:20
Postat av: Xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg och lägg gärna till den som favorit på Bloggkoll :P

2008-10-20 @ 13:49:31
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0