Snart ledig!!!!

Ja nu närmar sig Thanksgiving och jag har bara två träningar och två lektioner kvar innan jag får 5 dagar ledigt. Det ska bli riktigt skönt att få lite extra ledigt från plugg och tidiga träningar. Det ska också bli kul att fira min första Thanksgiving. I och med Thanksgiving så har jag fått en halvdum fråga igen. Det var en tjej i simlaget som frågade om jag skulle åka hem till Sverige och fira Thanksgiving. Hon blev ganska dumförklarad av dom andra för att hon inte visste att det var en amerikansk högtid.

Förra veckan så fyllde en kompis år så på kvällen åkte vi iväg och åt på en Thai restaurang och efter det åktge vi till en galleria. Maten var riktigt riktigt stark men det var gott.
Sen i torsdags och i fredags var jag lite sjuk vilket var väldigt tråkigt. Det är otroligt tråkigt och jobbigt att vara sjuk när man inte är hemma så jag fick en aning hemlängtan när jag låg på mitt rum.

I lördags hade vi en ny tävling och den här gången åkte vi på torsk. Men jag är ändå nöjd med min egen insats, jag gjorde hyvsatt bra tider och jag fick i alla fall med mig en tredje plats.
På lördagskvällen så hade vi en liten fest i en kompis rum och efter det gick vi till en annan fest i "The Village".

Nu ska jag göra min sista läxa som jag har kvar innan ledigheten och efter det blir det "wing night".

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej hopp!

det är bra med hemlängtan, kom hem nu!

och be Gittan fixa lotter, annars kan jag göra det, det är bara att säga till =)

hoppas du är bättre nu, annars får du krya på dig.



Puss puss =)

2008-11-27 @ 12:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0