Riesen!

Här kommer en liten uppdatering igen. I måndags var jag och några kompisar och handlade lite mat. Och då till min stora lycka så hittade jag Riesen, jag trodde inte att dom hade det här men så fel jag hade. Så jag köpte på mig Riesen och lite andra saker. Sen senare på måndagskvällen åkte vi till wing night igen vilket var riktigt smaskigt.
Idag, tisdag så har det varit svinkallt hela dagen och det snöade faktiskt imorrse. Fast det var så lite att man knappt kunde se det. Mne som sagt har det varit svinigt kallt och jag längtar till sommaren :). Idag har jag sovit en stor del av dagen och sen har jag haft två lektioner. Nu på kvällen har jag tvättat och hängt med några kompisar och vi har typ bestämt att den 13 december ska vi åka in till New York och bland annat kolla på den stora julgranen som dom har vid Rocketfeller center. Det ska bli riktigt skoj och jag längtar redan. Sen är det ju Thanksgiving nästa vecka, min första thanksgiving. Jag ska åka hem till min rumskompis så jag slipper vara själv kvar på skolan, så det ska också bli roligt. Nu ska jag snart gå och lägga mig igen för att få lite sömn innan man skall upp och träna på igen.

PS. Mamma spara lite lussebullar till mig :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart ska vi spara lussebullar till dig. Du ska få massor med god svensk mat när du kommer hem. Jag tror jag vet vad du längtar efter ;-)

2008-11-21 @ 08:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0