Plugg,plugg och åter plugg!

Den här veckan har jag haft riktigt mycket plugg. Jag har haft en stor uppgift som skulle lämnas in plus en 7 sidig historia uppsats. Därför kändes det riktigt bra i fredags när veckan var över, för jag har inte lika mycket att göra nästa vecka.

I måndags kväll så åkte jag och några kompisar till "Wing Night". Det är en restaurang som har "Wing Night" varje måndag då man kan köpa Buffalo Wings för 20 cent styck. Riktigt gott men också lite grisigt att äta. Vi var där även förra måndagen och vem vet vi kanske åker dit imorgon också.

I onsdags när jag kom tillbaka från min träning på morgonen så gick jag och sov ett tag vilket jag brukar göra ibland när jag inte har någon lektion. När jag sov som skönast så vaknar jag av det j***a brandalarmet. Och det är inte direkt något tyst brandalarm utan jag vaknade ju till av en liten shock. Hur gärna jag än ville ligga kvar i sängen så var jag tvungen att pallra mig upp och ut på parkeringen. Väl ute på parkeringen träffade jag några kompisar som bor på samma våning som mig och det visade sig att det var en kompis till mig som hade satt igång larmet när han värmde en sak i mikron. Jag blev ju lagom glad när jag fick höra att det var hans fel att jag hade blivit väckt. Men på ett sätt var det bra att jag vaknade för jag hade ju ganska mycket plugg att göra.

I fredags lämnade jag då äntligen in min uppsats så nu slipper jag bry mig om den. Den här helgen hade vi ingen tävling så därför kunde jag gå ut och festa lite på fredagen vilket var kul. Först gick jag på min kompis födelsedagsfest och efter det mötte jag upp några andra kompisar och vi gick till en annan fest. Det var en riktigt bra och rolig fredags kväll. På lördagen kände jag bara för att slappa hela dagen eftersom jag inte har haft så mycket tid för det under den här veckan. Så jag tog en lång sovmorgon och sen slappade jag framför några filmer. På lördags kvällen så skulle min rumskompis och hans flickvän gå på bio men dumma som dom var så låste dom in bilnycklarna i bilen när dom kom fram. Så jag och en kompis fickfick åka dit med en extranyckel så att dom kunde komma hem igen. Senare på kvällen gick vi på en liten fest som också var väldigt rolig. Idag söndag så gick jag och käkade med min rumskompis och lite senare efter det så hade jag träning. Träningen idag var riktigt rolig för det enda vi gjorde var att simma några hundra yards och efter det spelade vi vattenpolo resten av tiden. Vattenpolon var skitkul och jag gjorde såklart mål :P men det blev oavgjort mellan lagen. Nu är helgen tyvärr slut och jag längtar redan till nästa helg. Nu är det också en och en halv vecka kvar tills Thanksgiving då vi får tre extra lediga dagar från skolan vilket ska bli riktigt skönt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, Det är alltid lika roligt att få läsa när du har skrivit. Även om folk är dåliga (även jag) på att skriva kommentarer till dig så ska du veta att vi följer ditt skrivande och tycker att det är jätte kul. Keep on.



Här är vi inne i den tristaste av årets alla månader, november. Mest bestående av regn och mörker. Men snart är det första advent och vi kan ställa fram lite ljus. Börjar bli dags att baka lussebullar snart ;-)

2008-11-17 @ 09:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0