Halloween!!

Den här helgen har varit riktigt bra och rolig och det har ju faktiskt varit Halloween också.
I fredags var det då Halloween och dagen började med lite pumpa sim. Jo våra tränare bad alla simmare att ta med en pumpa till fredagsträningen men ingen visste vad vi skulle göra med dom. Efter lite seriös träning så hade vi då några lagkapper där vi simmade med pumpor. Det blev en liten annorlunda men rolig träning.

Efter träningen så var jag ledig hela dagen eftersom min enda lektion blev inställd. Så först gick jag och åt frukost med min rumskompis och efter det åkte jag med Sam för att försöka hitta en halloween utklädnad till mig. Det fanns hur mycket som helst att välja på men det mesta var väldigt dyrt. Snål som jag var så köpte jag typ den billigaste som dom hade :P (en ninja dräkt).  Efter inhandlingen så åkte vi tillbaka till skolan och jag tog en liten "nap".

På fredagskvällen så följde jag först med Yong (min rumskompis), hans flickvän och två till på "trick or treat" (bus eller godis). Vi fick en del chokade miner när folk såg hur gamla vi var, men det var roligt och vi fick ihop en hel del godis också. Efter det så möte jag upp några andra kompisar och vi gick sedan till en Halloween fest i "The Village".

På lördagen hade vi en ny tävling, men det gick inte speciellt mycket bättre den här gången heller för vi förlorade igen. Dock så har vi mött dom två bästa skolorna nu så förhoppningsvis vänder det nu. På lördags kvällen hade en i teamet en fest för alla simmare, som var riktigt rolig.

Idag har det dock känts som en riktig söndag. Jag har typ bara pluggat, städat lite och just nu tvättar jag. En riktigt tråk söndag med andra ord, men det är ju sånt som också måste göras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0