Vilken dag

Idag hände nåt som jag trodde att jag skulle slippa. Innan sim säsongen drog igång så hade vi möten och såg en film om dopning och dom sa att vissa personer kan behöva drogtestas. Jag trodde att det mäst var nåt dom sa för att skrämmas och jag trodde aldrig att det skulle hända mig. Men idag fick jag ett samtal där dom sa att jag hade blivit "randomly selected" till att utföra ett drogtest. Så på torsdag morgon måste jag kissa i en burk medans någon står bredvid och kontrollerar alltihop. Så det är ju tur att man inte dopar sig i alla fall :D

För övrigt så har det inte hänt så mycket idag, jag har haft två lektioner och sen har jag skrivit på min uppsats som ska vara klar imorgon. Dom här tre sista veckorna har jag riktigt mycket att göra så nu känns hemresan ganska avlägsen trots att det typ bara är 16 dagar kvar.


Kommentarer
Postat av: Sis

Haha, vilken jobbig grej! Är det bara du som ska göra det? har du gjort det nu?

Lycka till annars med kissandet ;)

puss&kram/sis

2008-12-04 @ 10:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0