Break!!!!

Hör kommer förmodligen mitt sista inlägg innan jag kommer hem till Sverige igen. Nu är jag helt klar med alla uppsatser och slutprov och det känns hur bra som helst. Jag har bara två träningar kvar och så måste jag städa och packa förstås. Idag har varit en riktigt jobbig dag så det är så himla skönt att allt är klart nu. Jag gick upp tidigt och tränade och sen har jag pluggat som en galning hela dan ända fram till mitt sista slutprov som jag hade på kvällen. Men nu är det över i alla fall för den här terminen. Jag har dock ett ganska späckat schema imorrn också för det är mycket som ska göras innan jag åker hem. Jag har två träningar, jag måste tvätta, städa, packa, sälja tillbaka mina böcker, handla lite saker som jag behöver ha här när jag kommer tillbaka i januari. Med andra ord ingen vila imorrn.
Men nu måste jag sova för jag har en sista tidig träning innan lovet.


Kommentarer
Postat av: Berra

Härligt, om du saknar dina skolböcker när du säljer dom så har jag en bra bok hemma som du kan läsa under lovet. "US The Intercultural Nation" heter den.

2008-12-18 @ 07:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0