12 dagar kvar!!!

Nu sitter jag här och tragglar med en utav mina tre uppsatser som jag har kvar att skriva innan terminen är slut. Förrutom uppsatserna så har jag också två stora slutprov sista veckan så det är väldigt mycket plugg för tillfället. Men tanken på att lovet är nära gör det lättare.
I torsdags hade jag då mitt dopingprov. Vi var runt 6 personer från sim teamet som hade blivit utvalda att göra det och sen var det några andra atleter där också. Vi var tvungna att göra dopingprovet kl 6 på morgonen men man börjar ju bli van att gå upp vid den tiden vid det här laget. För min del gick det bra men det var inte alla som hade det lika lätt. En tjej från sim teamet hade problem att kissa när någon stod och tittade på så det tog henne 8 försök och typ tre timmar innan hon var klar, vilket var ganska roligt.
Igår så hade vi vår sista tävling innan lovet. Tyvärr så förlorade vi återigen. Dock så förlorade vi med bara några enstaka poäng den här gången så det var väldigt jämt. Jag fick med mig två andraplatser i alla fall så jag är ganska nöjd.
Och igår på kvällen så snöade det här men i morse när jag vaknade så var all snö borta vilket var tråkigt men jag hoppas att det snöar mer i veckan.
Nu är det mindre än två veckor kvar innan jag åker hem och nu börjar det kännas som att tiden har gått hur fort som helst. Jag kan inte fatta att jag har varit här i mer än tre månader nu. Det känns nästan som att jag kom för några veckor sedan.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Hoppas att allting går bra med dina uppsattser och slutprov.

Kram

Elinor

2008-12-08 @ 18:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0